منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

به گزارش کنفرانس هکا، گزارش نو مارک گرمن بعضی از تغییرات چشمگیر iOS 18 و قابلیت های شخصی سازی آن را فاش می نماید.

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در تازهترین نسخه خبرنامه Power On به بعضی از تغییرات احتمالی iOS 18 اشاره نمود.

براساس گزارش زومیت، گرمن می گوید iOS 18 افزون بر ویژگی های هوش مصنوعی، با به روزرسانی بزرگی برای بیشتر اپلیکیشن های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی های تازه آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می گیرد.

iOS 18 به عنوان یکی از بزرگ ترین به روزرسانی های سیستم عامل آیفون تا به امروز توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی های تازهی را در سراسر سیستم عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش های قبلی، می گوید که صفحه اصلی آیفون دارای قابلیت های تازهی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می توانند آزادانه آیکون ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه جا نمایند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS 18 باعث می گردد طراحی اپلیکیشن ها ماژولارتر و به روزرسانی و سفارشی سازی آن ها آسان تر گردد.

ظاهرا اپل در پی همگون کردن المان های رابط کاربری در اپلیکیشن های مختلف خود است و این کار باعث می گردد که تیم های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن ها را در گذر زمان راحت تر به روزرسانی نمایند، خصوصا با در نظر گرفتن این که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می گردد.

اتظار می رود اپل در WWDC 2024 در تاریخ 10 ژوئن (21 خرداد) از iOS 18 و قابلیت های هوش مصنوعی تازه رونمایی کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17006

به "منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید